עונת ההסתה: כתב ערוץ 10 התבטא נגד החרדים וגרם לסערת רוחות

ארי וידר No Comments on עונת ההסתה: כתב ערוץ 10 התבטא נגד החרדים וגרם לסערת רוחות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקורת רבה הובעה על החלטת המשטרה אמש (מוצ"ש) שלא לאפשר לבעלי חזות חרדית מעבר ברחוב יפו בירושלים בשל עצרת למען ה"סובלנות".

יאיר שרקי, כתב חדשות 2 צייץ כי "ברחוב יפו בירושלים אין מעבר לצעירים בעלי חזות חרדית בגלל ההפגנה למען הסובלנות".

מי שהגיב והצליח לעורר סערה נוספת היה כתב חדשות 10 עומרי מניב שצייץ בתגובה: "עובדה נוספת: ההנחיה ביום חמישי הייתה דומה. אם הייתה נאכפת לא הייתה היום עצרת למען הסובלנות".

הציוץ הצליח להסעיר את הרוחות בשל הפרשנות המתבקשת לדברים לפיה כל הציבור החרדי אשם במעשהו של אדם אחד. "חסר בושה. גזען. מסית" כתב אחד המגיבים.

גם איש קול ישראל יותם ברזני התנגד לציוץ וכתב: "עמרי, בבקשה תגיד שמישהו עשה לך פיגוע טוויטר, או לפחות תתנצל. הציוץ הזה מזעזע". אח"כ הוסיף וכתב: "זה כמו שמישהו ייאמר אין ערבים אין פיגועים. איך היית מגיב?".

מגיב חרדי אחר כתב "עובדה נוספת, אם היו סוגרים את הפאבים והמועדונים לצמיתות היו נמנעים לפחות כמה דקירות בשבוע. יאללה לסגור על הציבור".

בתגובה אומר עומרי מניב לאתר 'קול חי': "במישור העובדתי מה שכתבתי נכון, אבל אני לא חושב שצריך למנוע מחרדים מעבר חופשי, זו לא עמדתי. התגובה הייתה לציוץ של יאיר שרקי שלא ראיתי שהתייחס בממד אחר לכל האירועים וזה היה הדבר היחיד שהפריע לו כנראה".

1 (1)

2 (1)

3 (1)

4 (1)



0 תגובות